dinsdag 3 januari 2012

De mooiste van 2011

Hoi Iedereen
Yvonne had een oproep gedaan voor de mooiste foto`s van 2011 nog een keer te laten zien
Ook ik heb er een aantal geselecteerd en heb ze hier op mijn blog geplaatst
Is ook weer even geleden nu met al die HDR fotografie
Hier zijn er een aantal van 2011















En hier nog enkele van mijn (grof)wild ervaringen .
Die ik ook dit jaar weer erg wil gaan uitbreiden!





Zo nu 2011 voor laten wat het is.
En op naar een nieuw jaar met nog mooiere en betere foto`s en mooie verhalen
Iedereen bedankt voor het kijken en tot de volgende keer
Groetjes Christian

15 opmerkingen:

  1. Hi Christian!
    Absolutely stunning serie with birds and another lovely animals.
    Greetings from Sweden
    /ingemar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Chrisje, mooie foto's zeg. (een aantal herinner ik me nog)

    groeten Bas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Christian,

    wat een mooie terugblik en ik heb ontzag voor de 3 na laatste foto van die burlende herten! Mooie actie.

    Ook voor jou nog alle goeds, gezondheid en mooie foto-momenten in 2012.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er mooi uit Chris.

    Groetjes Arné

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt er een mooie serie van gemaakt, je hebt al een pracht serie aan vogels. Voor dit jaar hoop ik op net zulke mooie beelden.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Christian,

    Mooi jaaroverzicht hoor.

    Voor mij twee duidelijke toppers ertussen. De panorafoto met de drie soorten (reiger, zilverreiger en zwanen); hoe heb je het zo getroffen zeg. En dan de foto van de ooievaar in volle vlucht; wat steekt die fantastisch af tegen de achtergrond.

    En ook het vermelden zeker waard vind ik die twee herten, wat een dynamiek straalt eruit.

    Veel succes en plezier met de fotografie in 2012!

    Groeten,
    Robert

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je maakt mooie foto`s Cristian!
    Vliegende Ooievaar, Zwanen/Reigers geweldig!
    De rest ook mooi om naar te kijken.
    Ik zie wel dat je nog wat moeite hebt met de compositie, Edel Hert en Vos die bijna uit beeld lopen maar daar kun je aan werken, je foto`s zijn mooi belicht en lekker scherp.
    Voor jou ook een heel fijn en gezond 2012 met veel mooie dingen voor je lens,
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, what stunning images Christian. The deer chase is fantatsic as are the woodpecker shots. I love the swan, egret and heron photo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Christian, een zeer indrukwekkende foto's van de twee herten in het vat en de vos, gewoon perfect.
    Wij vonden heel goed ..
    Groeten uit Duitsland van de Waldläufern

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cristian!
    zo te zien is het een goed jaar geweest.
    ik hoop dat 2012 net zo goed woord.
    groetjes Herman.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Christian,

    Mooie verzameling van 2011.
    Ik zou de dieren wel iets meer "kijkruimte" geven, zoals de nijlgans op de 2de foto.
    Hoop weer mooie wildbeelden te zien bij je in 2012.

    Groet,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Christian
    je heb er een mooie serie van gemaakt super
    nog veel fotoplezier in 2012
    gr leen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie foto's staan hier tussen.
    Mijn favorieten: Beide foto's van de grote bonte specht, de eerste edelhertfoto en de twee rennende herten.De fuut met de kleintjes spreekt mij ook erg aan.
    Leuke blog om te blijven volgen,
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Christian,
    Leuk dat je mij volgt op mijn blog!
    Ik heb jouw foto's ook bekeken, die vind ik erg mooi!
    En wat een prachtige serie heb je hier neergezet.
    Groetjes, Eugenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prima overzicht Christian....lekker afwisselend.
    jou foto's bevallen mij wel, dus kom ik zeker snel weer eens even bij je langs.

    groet, Joop

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw reactie
Thanks for your comments
Gracias por tu comentario
Merci pour votre commentaire
Grazie per i vostri commenti
Obrigado pelo seu comentário.