woensdag 8 februari 2012

Dordrecht

Hoi Iedereen
Na een hele koude start gistermorgen van -15 Gr
Zijn wij toch even op pad geweest met het fototoestel
Ik zit in de vorstvlet dus kan er even van genieten nu
Ben met mijn Vader naar Dordrecht geweest en daar hebben wij een stadwandeling gedaan
Een voor deel nu, het is zeer rustig in de stad met -7 en een koude oosten wind.
Maar je moet er iets voor over hebben.
Dordrecht is een van de oudste steden van Nederland, met veel water en havens in de stad.
Mijn foto`s heb ik genomen in HDR ,in serie`s van 3 of 4 foto`s
Het zonlicht was erg fel gister dus heb ik mijn foto`s diep onderbelicht naar de -2,7 en het diafragma staat rond de F9  F10
Hier de mooiste van de serie Dordrecht







Dit was de serie Dordrecht
Wil mijn Pa nog bedanken voor het trotseren van de kou en de gezellige dag!
Voor wie iets kwijt wil ,ik hoor graag jullie reaktie
Bedankt voor het kijken en nog een fijne dag gewenst
Groetjes Christian

10 opmerkingen:

  1. Wat een GEWELDIG MOOIE serie foto's Christian, zoiets bekijk je toch met erg veel plezier.....bovendien is het ook een fotogenieke stad.

    Prima promotie voor deze stad....de VVV zal ook blij zijn met dit moois.

    Groet, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GROSSARTIGE Fotoserie lieber Christian. Frostig-Schön!

    Liebe Grüsse auch der "ebenso frostigen" Schwe

    Liebe Grüsse vom Hans-Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi christian

    mooie subtiele HDR serie, erg fraai

    Groet
    André

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben geboren in Dordrecht, dus jouw fotoserie is een ode aan mijn geboortestad. heel erg mooi, nr. 4 is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi christian
    ik heb genoten van je foto's.
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat ik even wil zeggen is dat ik jaloers ben op deze mooie beelden, je hebt echt door wat HDR betekent, wat is dit stuk voor stuk mooi gemaakt, wetende dat ik het nog steeds niet heb uitgevonden hoe het met de instellingen moet op de camera.., bij mij komt er nog niets uit. Ik geniet gewoon van jou beelden..

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig !
    die hdr welke jij hier toepast, is schitterend; zeer subtiel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige serie van het winters Dordrecht! Heel mooie stadsgezichten.
    Groetjes, Eugenie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw reactie
Thanks for your comments
Gracias por tu comentario
Merci pour votre commentaire
Grazie per i vostri commenti
Obrigado pelo seu comentário.